اعضای شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری در مورد مصوبه "الزام شهرداری تهران، در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی و کارشناسی" را رد کردند.

حضور  دادستان كل كشور در شوراي شهرتهران

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در صحن شورا بررسی این نامه اعتراضی فرمانداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند.

آخوندی در توضیح این اعتراض گفت: فرمانداری در نامه‌ای اعلام کرده که مصوبه الزام شهرداری تهران، در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی و کارشناسی مغایر با مواد قانون تشکیلات و وظایف شوراها است.

او با بیان این که در ماده مورد اشاره فرمانداری اعلام شده که شورای شهر نمی‌تواند در عزل و نصب های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌ها و شرکت های زیر مجموعه آنها دخالت کند یا دستور بدهد، گفت: ما در این مصوبه در عزل و نصب‌ها دخالتی نکردیم بلکه اعلام داشتیم بر اساس قانون و بر اساس ماده ۲۰ آیین نامه ا ستخدامی شهرداری در صورتی که نیروی انسانی واجد شرایط در شهرداری نباشد، می‌توانند در صورت موافقت کمیته انتصابات از خارج از شهرداری نیروی انسانی تامین کنند و بر همین اساس معتقدیم که ما باید بر مصوبه خودمان در شورا اصرار کنیم.

مهدی چمران نیز تاکید کرد: این مصوبه خلاف قانون نیست و تنها یک سیاست گذاری است که به شهرداری اعلام کردیم. از بیرون از شهرداری در صورتی که نیروی انسانی مورد نیاز در داخل شهرداری باشد، نمی‌تواند نیرو بیاورد.

نهایتا اعضای شورای شهر تهران بر مصوبه خود در مورد الزام شهرداری تهران، در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی و کارشناسی تأکید کردند.

کد خبر 691195
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha